Hockey och mera hockey

Vilken kvav värme idag. Skulle behövas lite mer dunder och brak för
lite friskare luft.

Nu har jag äntligen målat carporten färdigt. Givetvis tog färgen slut när
jag hade 6 brädor kvar. Blev till att susa ut till Bengan och köpa en hink
till. Nu får jag hoppas att pappsen har tid att hjälpa mig att få upp vind-
skivorna som redan är tillsågade och färdigmålade.
 
Rensat ut skafferiet och det blev allt möjligt gott till vildsvinen att smaska
på; syltkakor, vaniljrån, havrekuddar m.m.

Igår var vi på hockey och tittade på Icebreakers. När det blivit tre mål på
ca 5 minuter sa Julia: om de fortsätter så här så blir det 36-0 till Icebreakers!
Men givetvis så visade de lite barmhärtighet och lät KHK göra några mål oxå ;)

Men ikväll tror jag inte Danska Herning släpper in några mål frivilligt. Det blir
för McGrane att peta in några och förhoppningsvis får Leinonen hålla nollan
mot sina tidigare lagkamrater(om han nu få vakta buren för Kempe) :/

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0