Nu klippte vi till ordentligt

Idag känns det som om dan bara flygit sin väg. Tog sovmorgon till
nio. Klockan 10,30 satt vi i bilen på väg till Lyckeby.

Julia behövde klippa sig. Men när vi väl kom dit så blev det så att
alla barnen blev klippta :) Sen bar det iväg till Skopunkten. Manda
behövde nya inneskor till skolan. Å även där blev det merköp. Jag hittade
ett par nya höstskor och Julia och Jannie fick tag i nya vinterstövlar.

Sen styrde vi kosan mot Kappahl och där hittade jag byxor och ett vitt linne
för presentkortet jag fick när jag fyllde. Såg att Kicks skulle öppna på
Amiralen, de höll på att sätta upp varor. Efter det blev det Maxi och lite
skolprylar som pennor och block och en massa mat. Så nu är jag bankrutt...
tur det är löning nästa vecka, tyvärr sista lönen... men man får väl se.
Marea har pratat om att hon vill vara lite ledig nästa år med så då blir
det väl lite jobb iaf.

Å KHK vann inte ikväll heller, hoppas trenden vänder när serien börjar på
riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0