Mat, ved och Åvallen= helgen

Ja, vad man är seg på att uppdatera här...

I fredags var jag på AW med jobbet på Stars & stripes. Åt riktigt gott. Kycklingfilé och
potatisgratäng, och inga småportioner heller... verkligen något att rekomendera.
Trubaduren var verkligen duktig och hade ett stort utbud av låtar.

Annars känns det som vi tillbringat helgen på Åvallen, och staplat ved.
I lördags hade vi hand om kiosken när damerna hade match mot Växjö. Blev vinst med
5-1. Per-Ola stod i kiosken och vi handlade och tittade på fotboll ;)

Idag hade Julia match mot FTT (Fridlevstad/Tving) De förlorade med 2-4. Var lite orättvist.
De hade dispans för två -97 som var stora och spelade riktigt tufft och vårt lag hade inte så
mycket och sätta emot i närkamperna mot de två "bösarna".

För övrigt har vi staplat lite ved bakom altanen. Per-Ola tycker det är bra att ha lite lager...
Är rädd för att det står ett nytt lass imorrn när jag kommer hem från jobbet eftersom han är
ledig då!!!!!!!!
Blev lite grillat idag. Var ett tag sen sist. Men gott är det!!! Väldigt ljumt väder idag.
Sen fick jag för mig att jag skulle ut och jogga en runda och då ville Herman med.
Hittade lite kantareller och passade då på att ta en paus vilket Herman gillade. Nästa
gång skulle han cykla sa han!

Se hela bilden





  

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0