Pappersjobb och snöskottning

Började dagen med att sortera in papper i pärmar för 2010, så nu
är det gjort. Har även uppdaterat lönesystemet för 2011 så nu kan
Stubbens personal få löner även i år. Sen sorterade jag bokföringen
sista kvartalet för 2010 så den ska bara konteras och knapplas in på
datorn. Känner mig nöjd.

Ja, sen kom det snö som vanligt igen. Per-Ola plogar varenda dag. Så
det var bara ut och handskotta igen. När jag såg hur det droppade från
taket så tänkte jag att nu måste jag upp och skotta altantaket så blir
kanske läckaget där lite mindre. Snacka om att vara dötrött. Var ca
75-80 cm kompakt snötäcke. Det var inte en klädtrase på kroppen som
var torr när jag kom in. Ett rejält träningspass, hoppas att ryggen håller
bara, känner inget än iaf.
Ska se om vi hinner se Änglagård del 1 om en stund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0